Garantija
Mūsų įrenginiams suteikiama 1 metų garantija. „Tanrevel®“ padengia pretenzijų nagrinėjimo išlaidas, jei nustatoma, kad gedimas yra gamintojo defektas. Apie bet kokį gaminio gedimą būtina pranešti kiek įmanoma greičiau arba kai tik jis galėjo būti pastebėtas, per pagrįstą laiką (2 mėnesius).
Jei norite atsisakyti pirkinio, galite jį grąžinti. Grąžinimo politiką rasite čia.
Jei pastebėjote prekės defektą, susisiekite su mumis naudodami kontaktinę formą, kurią rasite šalia pokalbių langelio. Deja, negalime padėti su pretenzijomis per pokalbių langelį (angl. chat). Susisiedami su mumis pateikite savo užsakymo numerį, gedimo aprašymą ir vaizdo įrašą, kuriame matytųsi problema. Garantija ir skundo pateikimo teisė galioja tik pirkimo įrodymą, pavyzdžiui, užsakymo numerį.
Kad „Tanrevel®“ būtų laikomi atsakingi už netinkamą gaminį, gedimas turi būti pirminis, t.y., jis jau turėjo būti pirkimo ar pristatymo metu, dažniausiai kaip gamybos defektas. Gedimai, kurie nustatomi per pirmuosius 6 mėnesius, paprastai laikomi pirminiais, ir „Tanrevel®“ juos pašalina be jokių papildomų išlaidų jums. Pirminiais gedimais nelaikomi ir todėl jiems netaikoma mūsų 6 mėnesių garantijos politika, įskaitant gedimus, atsiradusius dėl įprasto nusidėvėjimo, kosmetiniai defektai, kurie gali atsirasti įprasto naudojimo metu arba dėl išorinių veiksnių. Nusidėvėjimo ir gaminio defektų pavyzdžiai: nutrintas laidas, rūdys ar kiti išoriniai pažeidimai. „Tanrevel®“ neprisiima atsakomybės už gedimus, atsiradusius dėl aplaidumo, pavyzdžiui, jei gedimai atsiranda dėl to, jog nebuvo laikomasi mūsų valymo ar priežiūros instrukcijų.
Tai galioja su sąlyga, kad susisieksite su mumis ir pareikšite pretenziją dėl prekės per protingą terminą nuo tada, kai pastebėjote gedimą. Įprastai laikoma, kad protingas terminas yra 2 mėnesiai nuo gedimo aptikimo.
Mes pasiliekame teisę visų pirma pašalinti gedimą, po to pakeisti prekę nauja, ir tik paskutiniu atveju grąžinti pinigus.